pondělí 11. prosince 2017

...zpívejte s námi


37 nejkrásnějších vánočních koled a 35 nejkrásnějších lidových písniček.
K potěchu ucha i ducha. 
Nazpíval: Kuhnův dětský sbor.
Ilustrace: Vendula Chalánková

Koledy Skřítci našli v adventním kalendáři. Lidovky budou čekat pod stromečkem.

A pozor! Tuhle krásu najdete i na webu ČT, kde si můžete pustit písničky online.
Dlouho jsem něco takového sháněla, protože když zadáte na youtube české lidové písničky,
vyjede vám jedna hrůza za druhou...Už jsem si říkala, že by bylo třeba někoho oslovit.
Třeba ČT, aby udělala vkusné obrázkové zpívánky pro nejmenší.
A ono je to tu. Z toho mám opravdu radost...

Klikněte na obrázek a můžete si pustit Zpívejte s námi na Déčku.

8 komentářů:

  1. Tu prvni mame doma. Ruzence se ale styl nelibi..nejak je citliva na sbory a breci u toho. Tak verim ze to casem prejde :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, děkuju za odkaz, hned si poslechneme:)Zahlídla jsem je dnes v Sama doma, ale dělala jsem u toho milion jiných věcí, netušila jsem, že se jejich písničky dají pustit:) Takže ještě jednou moc děkuju!!!
    My si o Vánocích pouštíme hlavně Hradišťan (vánoční koncert) a jejich Hrajeme si u maminky, na začátku jsou tam moc hezké vánoční písničky a koledy:) No a CD s koledama "našeho" pěvckého sboru, ve kterém jsem jako malá zpívala:)

    Přejeme krásné Vánoce a máváme z Olomouce
    Veronika s Josífkem

    OdpovědětVymazat
  3. mně už jdou z knihkupectví poštou :)

    OdpovědětVymazat
  4. U nás už se moc těšíme na ty vánoční, úplně mi srdce zaplesalo, že má někdo takový nápad :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za tip, už taky doma zpíváme... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. už na ni slintám, můžu se zeptat, zda má dvojka tvrdé desky a je jako klasická knížka? nebo jen booklet? Dííky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Desky jsou tvrdé, stránky papírové - gramáž asi jako čtvrtka... :)

      Vymazat