pondělí 5. září 2016

...zpětněsrpen


Srpen.
A prázdniny za námi. Tentokrát celé bez cestování...
Jen Skřítci pár krátkých výletů s tatínkem. Na několik dní i v Orlických horách.
Já doma sama, po čtyřech letech, co máme Skřítka - úplně bez dětí. Nezvyk obrovský.
První den se mi stýskalo hodně. Pak jsem si ty tři dny samoty a volnosti dost užívala.
Těšila jsem se na fotky. Byli i v Neratově, který jsem měla v plánu v létě navštívit.
Ale z fotek nic nevyšlo, špatně nařízený foťák. Jen vojenskou techniku v pevnosti 
Hanička, tu jsem mohla obdivovat, protože byla focena ve stínu. 
Hlavní ale je, že mají společné zážitky a užili si trochu hor.

Taky jsme několikrát rodinně slavili. Užívali babičinných dortů.
Stále jedeme v domácí zmrzlině. Nejvíc v té vanilkové.
Pár návštěv jsme tu měli. Sestřeničku s Josífkem
a malým Toníčkem.
 
Já si můžu s klidem odšrtnout moje plány na léto:
Zůstat se Skřítkem v břuchu stále dva v jednom. 
Pár krátých procházek. Dvakrát u řeky.
Jsem spokojená.

2 komentáře:

  1. Ahoj Martino, stejná místa jsme letos navštívili také. Ohledně Neratova jsem ti dlouho chtěla napsat, a nakonec, ty už o tom magickém místě víš:-))) Nutno vidět osobně, ta atmosféra nejen kostela, ale celé obce se musí zažít. Užívej prosluněné září:-)

    OdpovědětVymazat
  2. A kedy vlastne mas termin na babatko? Este vela tyzdnov? Ja si zivo pamatam ako som kazdy ukonceny tt oslavovala. Lubka

    OdpovědětVymazat