pátek 17. června 2016

...na poslední chvíli


Pokud jste odněkud z Litoměřicka či Roudnicka, zvu Vás na koncert
žesťového kvintetu Národního divadla Brno
NdBrass.
Zítra - 18. června od 18 hod. v Brozanech nad Ohří.
Od podzimu jsem připravovala program na 800. let naší obce.
 Přes návrhy různých revivalů a podobných akcí...
Jsem si prosadila kvalitní koncert. Teď se bojím, aby nebyla malá účast.
Ale věřím, že takový koncert povznese nejen ducha každého, 
kdo dorazí, ale i tak nějak kulturu celé obce, alespoň trochu:).
Navíc mám radost z toho, že výtěžek z dobrovolného příspěvku 
bude věnován Hospici sv. Štěpána v Litoměřicích.

Přikládám pro jistotu celý program, i když je to celé na poslední chvíli.

Dopoledne bude v místním kostele Mše svatá, kterou bude celebrovat biskup litoměřický.
Podařilo se mi sehnat nádherný hudební doprovod - varhany, altový a tenorový saxofon a lesní roh.
(Taky trochu velký cíl na náš malý kostelík, do kterého nás v neděli pravidelně chodí asi tak deset.)
Ale stejně jako u koncertu věřím, že taková slavná událast obec obohatí...

Poslední dny jen tisknu diplomy, laminuju, balíčkuju ceny pro děti,
obvolávám řemeslníky, odmítám párky v rohlíku a řeším skákací hrady.
Před chvilkou jsem zrovna polevila ze svých požadavků a domluvila nakonec skákací "šmoulí". 
Ano opravdu takový kýč! Uáá! Ale byl jediný zastřešený a co když počasí nebude přát...  
Do toho se snažím být v klidu a odpočívat.
Naštěstí vše bylo "jakštakš" připraveno před tím, než jsem najela na klidový režim. 


Dorazíte někdo?
(Mirjanko:)? O Vás vím, že jste asi nejblíž...)

7 komentářů:

  1. Teda Martinko,
    ty opravdu nezahálíš !
    Když nic netvoříš, tak alespoň organizuješ.
    Přeji ať se celá akce vydaří, účast je velká a vybere se dost finančních prostředků pro hospic i Váš kostelík !

    OdpovědětVymazat
  2. Máme to strašně daleko, ale budeme na vás myslet, ať se všechno vydaří.

    OdpovědětVymazat
  3. Máme to strašně daleko, ale budeme na vás myslet, ať se všechno vydaří.

    OdpovědětVymazat
  4. Syrovko, tak at se akce vyvede a pocasi neni uprsene. my mame zitra podobnou akci u nas, jen nase ctvrt je o par desitek let mladsi.

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, to je krásný program! My jsme ale až do večera pryč a nedá se to odvolat. Mame rodinnou seslost. To mě opravdu mrzí...

    OdpovědětVymazat
  6. Já věřím, že místní program i Vaši práci ocení! Ať se slavnosti vydaří. Hana M.

    OdpovědětVymazat
  7. stará liška mazaná21. června 2016 v 21:55

    no hezký to bylo

    OdpovědětVymazat