pátek 12. února 2016

...hrozínky

Janička ve mě vložila důvěru.
Objednala si svatební oznámení.
70 kousků! 

Několik dní u nás byla večerní manufaktura.
Ještě, že toho Martina mám. Pečlivě stříhal a lepil. 
A z výsledku mám velkou radost.

Hrozínky (protože Morava, protože "vínová" svatba) 
krásně ladí s papírem, který vybrala nevěsta se ženichem.
A podobně budu ladit i další dekorace.
Už se těším!

9 komentářů:

  1. Marti, ty máš tak krásný písmo!

    OdpovědětVymazat
  2. To je opravdu krása! Něžné...
    Tleskám Tobě a i manželovi.
    Magda

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný. Určitě se bude líbit.
    Mám ráda originální oznámení.

    OdpovědětVymazat
  4. Jste oba sikovni. Uzasnaci. Jsk to vsechno stihate?

    OdpovědětVymazat
  5. Mám hroznou radost, že jsem našla blog podle mých představ :-) Po hodinách čtení jsem opravdu nadšená!!! Věřím, že spolupráce s Marianne musela být skvělá ♥. Každopádně tvoříš úžasné věci a zasloužíš si to! Beru odběr a budud si moc vážit když se koukneš ke mě popřípadě vezmeš taky odběr. Moc ráda se zase vrátím ke čtení dalších článků. Máš můj obdiv... Janina
    https://janinatvoriskvosty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat