pátek 4. prosince 2015

NAZDAR v Sokole


Nejmenší děti u nás v Sokole vedu už od roku 2009.
První cvičení jsem začínala s pěti dětmi. 
Vloni jsem jich měla zapsáno dokonce třicet.
A musím říct, že mě to baví pořád víc a víc.

Podle mě je Sokol jediný sportovní kroužek, který vede děti k všestrannosti.
Zkoušíme od všeho něco. Základy atletiky, cvičení na nářadí, hry s míčem,
zdravotní cviky, závody, tanečky, překážkové dráhy...
Každoroční Barborky, dětské šibřinky a Mikulášskou.
Potrpím si na nástup na začátku i na konci hodiny.
Na správný Sokolský nástup.
S pokřikem "nazdar"!
 Mám po babičce sokolství v krvi:).
A myslím, že Skřítková to taky chytla.

Občas se mě někdo zeptá, co za to mám.
Pak přichází údiv, že v Sokole cvičitelé vedou děti dobrovolně.
Za 60 minut strachu o děti, aby se vám někdo nezranil.
Za každý týden honiček, příprav a kreslení obrázků.
Ale za tu obrovskou radost při práci s dětmi.
Za to všechno, co je můžete naučit.  
To je ta největší odměna!

Někdo Vás dokáže i krásně ocenit. A dojmout.
Nedávno jsem dostala tyhle krásné ručně pletené ponožky.
Od babičky jedné mé malé Sokolky.
Prý na večer, na zahřátí.
 Pro mě, malou Skřítkovou a Skřítka.


Pokud jsem někoho nalákala, můžete si udělat "cvičitelák" a začít cvičit i u Vás.
Jukněte na Sokolské stránky tu.

A pár fotek a video z dnešní Mikulášské.
Díky bráško:).


19 komentářů:

  1. Jů, Anička umí pěkně zpívat. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů,moc pěkné. Až mě to dojalo ♥
    Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko,
    k Vám bych chodila se Šímou do Sokola hned !
    U nás je prý stále plno :-o
    Zkusím se zeptat zase o pololetí.
    Krásná Mikulášská i anděl :-)
    A Anička ta je bezkonkurenční :-)
    Tak ať se v Sokole stále líbí dětem i tobě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme! Určitě bude:). A Vás ať taky vezmou:)!

      Vymazat
  4. To je Mikulášská přesně podle mého gusta! ZDAR...

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná práce, přesně vidím mezi řádky.
    Naše rodina je orelská, sokoly tady v okolí nemáme :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ....tak opravuji asi nemám dobrý přehled, ale nějací Sokoly se najdou i v nejbližším městě, studuji program zítřejšího jarmeku a jsou na seznamu.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsi proste andel. Tady je dukaz! Ja to vedela. 😉

    OdpovědětVymazat
  8. Bez čerta, krásné..

    OdpovědětVymazat
  9. Ty/Vy jste anděl. :-) Hodině Na....

    OdpovědětVymazat
  10. Krása! Úplně mě to dojalo a připomělo dětství... Díky! A taky přeji hodně energie do další práce!

    OdpovědětVymazat
  11. úúúúúúžasný klip!

    OdpovědětVymazat
  12. Anička a maminka moc šikovné :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Chválim, zmysluplná činnosť s deťmi. Pekný večer Lenka

    OdpovědětVymazat
  14. to je super, že to ještě stále funguje a Sokol žije!
    chodila jsem od 3 let na Mikulášský v Sokole s andělem, co měl křídla z pravýho peří a dvaceti čertama ve stejnokrojích, co nás nejdřív sesekali proutkama a pak nám předvedli šou na trampolínách, nikdy nezapomenu :-)

    OdpovědětVymazat