pátek 6. listopadu 2015

...podzim-ne?


V úterý jsem se naladila.
Na pozdim.
Listí vylepila, věnce pověsila.

A ony na mě začínají útočit Vánoce.
Není to jen záležitost posledních let, jak by se zdálo.
Přečtěte si fejeton od Karla Čapka. Z roku 1936 - tu

Ale já se nedám!
Je přece podzim, ne? 

Jo a máme novou poličku.
Měly být dvě nad sebou. Ale vzhledem ke kvalitě zdiva.
Vypadávajícím hmoždinkám a dalším komplikacím...
 se budu muset spokojit jen s jednou.
Tak jsem spokojená.

11 komentářů:

  1. Jéva, ten kaštanový věnec vypadá úžasně, asi se inspiruju :)

    Na mě vánoční nálada klepe už od října (asi to bude tím čajem s medem, teplýma ponožkama a peřinou:-), ale do prosince to prostě musím vydržet:D Podzim je letos opravdu krásný, o to víc mě mrzí, že ho stále pozoruju jen z okna, snad si ho ještě stihnu trochu vychutnat.

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak, podzim co nejdýl.....Kdo to má jako pořád stíhat, že:-))

    OdpovědětVymazat
  3. U mě je jisté naladění už od doby, co jako vždy na podzim začínám poslouchat Hradišťan a na některých albech jsou občas mezi normální písničky vetkané koledy, takže se svíčkou a pečeným jablkem v pícce jako fajn, ale jinak už některý lidi měli před 3 týdny venku svítící vánoční stromky. Tak to jsem se sama v sobě vzbouřila :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Čím jsem starší, tím víc se mi podzim líbí. Asi taky zraju :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejkrásnější je ten obrázek na poličce. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Fejeton je krásný, věnce nádherné. Já letos dělala věnec ze sušené hortenzie a po pár dnech venku ošklivě zhnědl. Možná se Vámi nechám inspirovat a ten kaštanový... musím říci, že je opravdu krásný. Asi ho zkusím.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten fejeton mě dostal, jak trefné :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Já nedávno smutněla, když jsem uviděla blikající vánoční strom. Šel z toho jen smutek, vždyť je ještě čas... Fejeton je opravdu trefný a to byl rok 1936!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný věnec a letos i krásný podzim... :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jaky podzim? U nas je krasne jaro

    M.

    OdpovědětVymazat