pondělí 31. srpna 2015

...na ferráááátu!!!



 Cože? Jo!
95 metrů vysoká stěna.
Skoro hodinový výstup.
Mazec! 

Nejdřív jsme bráškovi před lety ukázali krásu vysokých hor.
Tu lásku od nás "chytil" až později. Za to si ji teď vychutnává.
A v neděli vzal zase na oplátku on nás. Na mou první ferratu.

Úžasný to zážitek!
Měla jsem cíl uběhnout do konce prázdin 10 km. Mám zatím jen 8,5.
Už těch deset dneska asi nezvládnu. 
Ale včerejší zážítek myslím běh předčil.

A ty pocity při lezení...Dolů lepší nekoukat.
V několika úsecích jejda. Během cesty jakože super, říkala jsem si,
ale dlouho zase takovej adrenalin nemusím.
Jenže jak jsem si pak užívala ten poslední úsek!
A když jsem nahoru vylezla a dolů k dětem sešla,
tak se ten pocit krásy tak umocnil...
Že si teď říkám, kdy už půjdem zas:)?



10 komentářů:

  1. Máš můj obdiv! :) Taky lezeme, ale na ferratu jsme se ještě nedostali.... Celý Tvůj blog jsem projela a pokaždé se těším na každý nový příspěvek! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Obracím pohled k Pastýřské stěně. Máš můj obdiv!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to kdybych věděla, jdu se na vás kounout :o), vidím na ní z okna .....blog live... tak snad další kolo...:o). Pěkný den Lada

    OdpovědětVymazat
  4. Zmohu se jen na citoslovce VAU A JÉÉÉ
    Marti, úžasný zážitek, smekám!
    Já kdysi, jen jednou s býv.přítelem lezla na pidiskalku v Tiských skalách - nahoru super, ale nezapomenu na strašný pocit, se pak při slezu "pustit zadkem do prázdna" - to byl velký problém.
    A dole jsem pustila osudovou větu ZLATEJ POROD:-))
    je krásné, že si plníš sny!
    Smekám, Magda

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tu jsem nelezla, ale stálo by za to :) Tak snad až budou babičky hlídat a já vyléčím to zápěstí....
    Tichounce závidím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tam musíme! Byli jsme teď o víkendu na maličké v Jizerkách (http://ferraty.wikina.cz/kocici-kameny/info-2/), zvládli ji i děti (15,7,6) a i ostatní i mladší, takže doporučujeme! Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  7. Já vůbec nevěděla že máme v Čechách ferraty! Vypadá to moc dobře, ale nejvíc se mi líbí ta poslední fotka :-)

    OdpovědětVymazat