úterý 23. června 2015

...z minulého týdne

Takhle Skřítci pekli s mojí asistencí.
Zvířátkové sušenky. Vanilkovoskořicové a kakaové.
Každý dostal svou mísu s vařečkou a byli spokojení.
Jen konečný výsledek jsem nějak nestihla vyfotit...
Sušenky jsme donesli na školkovou slavnost rozloučení se školáky.
Protože od září (uf) budeme doma mít školáčka.

Slavnostní pasování na školáky. 
S oblíbeným Sváťou. Pak juchání a tancování. 



Taky nás kromě školkové akce čekal sokolský karneval.
Už několikátý rok vedu od září do června cvičení pro mrňousky od dvou do šesti let.
Na zakončení máme "šibřinky" společně se školáky.
Vymyslela jsem si a ušila berušku na Skřítkovou. Krovky přišila rovnou na triko, aby se hezky lítalo.
No a Skřítek chtěl být indián, jak jinak. Jenže "Vinetůůů mami"...


Skřítek se na září moc těší.
Já o dost míň, ale nedávám to na sobě znát:).
Snad mu to vydrží!

8 komentářů:

  1. Martinko,
    máš moc šikovné pomocníky v kuchyni !
    A taky ty jsi velmi činorodá !
    Beruška a Vinetůů jsou nej !
    A školy se neboj,první třída je ještě super pro děti i rodiče :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Martinko,
    často chodím nakukovat na Tvůj blog...načerpat inspiraci,obdivovat krásné fotky přírody hlavně z okolí mého domova a s radostí číst krásné pasáže z knih které přepisuješ a nechat se pohladit vírou kterou tak krásně předáváš dál....
    A to vše mám úplně zdarma a bez toho že očekáváš něco na oplátku, to už je dnes úplně neobvyklé... a tak Ti alespoň z celého srdce děkuji!!! Za to že mohu občas nakouknout k vám domů, kde je útulno a za skvělé tipy na knihy a recepty!
    Vždy si říkám že napíšu poděkování a nic... ale dnes když jsem uviděla fotku malého skřítka v kuchyni, jak se mu smějí oči štěstím... dojalo mě to...opravdu moc. Jste úžasní!!!
    Ať se vám všem vždy dobře daří,
    Míša

    OdpovědětVymazat
  3. Milá rodinko,já bych Vám moc chtěla poděkovat tak,jak to napsala Míša přede mnou,já bych to líp nenapsala,tak děkuji a děti jsou užasné,a skřítečkovi hodně hodně štěstíčka do první třídy,s Vámi zvládne vše...dae

    OdpovědětVymazat
  4. Držím Skřítkovi i vám od září palce! Hlavně hodnou paní učitelku... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, já k Tobě chodím tak ráda!!! Krásné léto!

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, Martinko,
    děkuji také za to, že si píšete veřejný deník a držím dál palce, jste šikovní a Skřítek bude po Vás, tak jak to jenom jde ;-)... Ještě bych se Vás ráda zeptala jak děti vedete k víře, jak jim vysvětlujete vznik života ...kdo je Bůh...Ježíš... a jak vzniklo vše okolo...podle jaké dětské knížky nebo čerpáte ze sebe? Nejsem taková věřící jak Vy, ale posledních letech mám potřebu v něco...někoho věřit (bohužel, jen, když se o někoho bojím) ...nebo alespoň bych chtěla nabídnout dětem jen další možnost pohledu na svět a život...Děkuji moc za odpověď a za inspiraci Katka e-mail: AfrikaK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Káťo, podle mě je nejdůležitější to, že člověk dětem předává sám sebe, ukazuje mu svou cestu, jde mu příkladem...Jak říkal prof. Matějček "nejvíc vychovává, když zrovna nevychovává" :-)...Budu se snažit napsat mail, ale neslibuju, že to bude hned:). Krásné dny! M.

      Vymazat
  7. Moc ráda čtu Váš blog. Narazila jsem na něj v zimě, když jsem byla nemocná. Přeju velkému Skřítkovi, aby si pořádně užil prázdniny. Tolik se mě oslovuje, jak krásně prožíváte krásu manželství a rodičovství. Jsem vděčná za inspirace... Ať se Vám i nadále dobře daří! Eliška+

    OdpovědětVymazat