čtvrtek 22. ledna 2015

...pořád u nás frčí


Karkulka červená.
Stejně jako u Grešáků.
(Jani, myslím, že by si ty naše holky rozuměly:)

Frčí u nás jak ta od Zuzky.
Tak ta od Svěráka.
Od Sváti.
Tak i čepeček po mně.

A hlavně ta s vlkem.
Omlouvám se za drastické fotky.
Ale tan náš vlk umí opravdu sežrat babičku i s Karkulkou.
A pak je obě z břicha vlastnoručně "vypářete".
Je to dost morbidní, nejdřív jsem se zdráhala.
Ale pohádka je taková.
A Skřtíkty to baví. Samozřejmě...
:)

Plyšáci jsou z ikea. Tu a tu.

12 komentářů:

  1. Docela dost maminek a babiček kolem mě tuhle pohádku nevypráví, protože je drastická a děti by se mohly bát. Mě to tak ale nikdy nepřišlo. Dobro zvítězilo, zlo bylo poraženo, všechno dobře dopadlo a hotovo. Takže za mě babička vypáraná z břicha dost dobrá!

    OdpovědětVymazat
  2. Marti,
    tak si tak říkám, jak jste šikovná a ušila jste skřítkům krásné hračky - a ony jsou z IKEY!! Také mám
    nějaké hračky odtud. A tyhle jsou obzvlášť povedené. Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Máme doma taky Karkulkovou mánii, i když teď už se to trochu míchá s Budulínkem (taky od Svěráka). Ti plyšáci jsou skvělí! Taky jsem si říkala, kde jste je sebrali a ona IKEA! Terka

    OdpovědětVymazat
  4. ta vaše hočička je překrásná, užívejte každý- i ten únavný den..letí to strašně rychle!!!

    OdpovědětVymazat
  5. :-D Ta vaše karkulka je opravdu jak z pohádky :-) Naprosto ladí s těmi hračkami z IKEA, které se mi taky líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. Nejroztomilejší! A vlka s babičkou máme taky.....jak jinak:-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Ne drastické, ale vtipné! Že mají v Ikea Karkulku jsem věděla, ale o vlkovi s páracím břichem jsem neměla ani ponětí... díky za tip na dárek.
    Jinak Svěrák u nás frčí samosebou taky :o)

    OdpovědětVymazat
  8. U nás taky, jen teda karkulkovská výbava je zatím poměrně chudá. A Svěrákovu Karkulku jsem objevila zrovna díky vám a B. ji od té doby po mně chce pořád zpívat:)

    OdpovědětVymazat
  9. Naše holky byly obě v určitém věku Karkulkou fascinované (tak okolo dvou let) - to vypadá na řádné vývojové stádium :-) My jsme tehdy měli oblíbenou Karkulku od Venduly Chalánkové. A ikeácká Karkulka s vlkem je výborná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a zapomněla jsem napsat, že nejkrásnější je ta vaše skřítková Karkulka!

      Vymazat
  10. Ten vlk fakt "umí" sežrat Karkulku i s babičkou? Tak to se budem muset v Ikea porozhlédnout, protože to by u nás mělo zaručeně úspěch...

    OdpovědětVymazat