čtvrtek 23. října 2014

♥♥


Srdíčkový. Bramborový. Budoucí dárek.
 Svatební.

A já mám radost z našeho posvatebního dárku.
Párkrát se při letošní svatební sezóně potkal s mým bráškou (o něm příště).
A tenhle krásný obraz nám po něm poslal (a ještě jeden, ale o tom příště).

My Ti Ondro moc děkujeme!
A často vzpomínáme.
Protože i díky Tobě byl ten náš den (i přes ty proudy deště) tolik slunečný.

5 komentářů:

  1. Jééé, vám fotil svatbu Ondra Vala? To mi nějak uniklo ... jejich fotky (BíláČerná) jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko,
    super svatební dárek.
    Už jsme také tiskla hvězdičky a letadélka na balící papír, bodýčka a bryndáky Šímovi, ale srdíčka nevím proč mě ještě nenapadla, díky za inspiraci :-)
    A svatební plátno také máme v ložnici.
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  3. Och, polštářek je moc povedený :).

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Marťo, krásné tvoření. Nejen zde, ale i Tvé další počiny se mi moc líbí - černobílé polštářky a látkové košíky, tašky, kabelky, proměna staré skříně... Moc ráda přijdu zas, je nač koukat :-) Krásný večer Anička

    OdpovědětVymazat