úterý 19. srpna 2014

...do hor

Attersee/Gustav Klimt/1900
Zavařená vepřová, okurky...a Plzeň! 
Nojo, Češi na zahraniční dovolené:).

Já: "Tak já Ti jednu svíčku dovolim a co si budeš přát hezkýho?"
Skřítek: "Přeji si být Vinnetou!" :)
 Není to vždycky ideální, že...
Ten Lovečák malá Skřítková nesvačila, nebojte:).
Mám potřebu. Několikrtá do roka DO HOR!
Alespoň jednou za rok do těch větších.
Protože to ticho.
 (Když zrovna Skřítková spí a Skřítek neštěbetá).
Protože ty skály.
Protože...Ale to už víte.

Po roce znovu do Alp. Stejně jako vloni s oběma Skřítky.
Pršelo a pršelo, skoro celý týden. Někdy víc, někdy míň. Ale spíš víc a hodně.
Ale my se nenechali počasím odradit! Navíc jsme s sebou měli nafukovací míč. 
Občas jsme si pinkli. A zase byla nálada:).

Cestou tam mě pobavila malá Skřítková. Pořád si opakovala "Adul, adul tady je!"
Nechápala jsem, ale pak jsem zjistila, že se vidí v okýnku.
Taky jsme celý týden od ní poslouchali: "Koupat, plavat!" První (slunečný) den ji namlsal na koupání v jezeře. 
A to ona miluje. Jenže ty ostatní dny bylo spíš na zimní bundu.

Ale zase jsme se dostali i do galerie, kam jsem si přála se podívat. Na Gustava Klimta.
Taky do Salzburgu. Na Mozarta.
Tam jsme se museli vypravit do obchodu a doukoupit Skřítkům suché fusekle a malé Skřítkové kaťata přes legínky.
V HáEmku lítala mezi dětským oblečením jako zběsilá, tahala za ramínka.
"Zkusit, zkusit. Koupit!!" Nevím, kde se to v ní vzalo. Po mně to tedy nemá.
A tatínek jak mě překvapil, takhle asistovat dcerušce při nákupu. A jak blaženě, to jsem nezažila:).
Malá Skřítková si tedy ze Salzburgu odvezla své první rifle.

Ale stejně ze všeho nejvíc jsme si užili v horách.
Nad jezerem Attersee. Nad Gosausee. Pod Dachstainem.
I když jeho ledovcový vrchol nebyl v tom dešti a mracích vidět.
Což jsem teda nesla z našeho výletění nejhůř.
Protože se celý rok těšíte, že tu krásu uvidíte alespoň z dálky, když máte na zádech Skřítky.
A pak tohle, no. Ale to byla jen maličkost. Jinak nám bylo fajn:).

17 komentářů:

  1. ... moc hezké fotky i povídání...
    mějte se všichni co nejlíp..
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Parádne fotky z parádneho výletu. :]
    A to vranie oko - nikdy som ho ešte nevidela v skutočnosti.

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, to je paráda, nejlepší jsou fotky Ty a Martin v "kukátku" :-D, jak vede taťka Andulku za ruku a ta se blaženě usmívá a pak taťka se Skřítkem s výhledem na hory.. chjo.. jde vám to ;-) líbá pani Jani

    OdpovědětVymazat
  4. .. a taky Vinnetou! Bezkonkurenční! :-) J.

    OdpovědětVymazat
  5. Sdílím lásku k horám. Ráda se pokochám i fotkami, takže díky za obsáhlou galerii.
    Marti, ty jako Emilie Flöge jsi dokonalá, pěkně tam pasuješ. :-)
    Spokojená An. s tatínkem, není to náhodou po nákupu těch prvních riflí? :-))
    Zásek na cestě - kdo z nás nezažil... Akorát u cizích dětí mi to přijde úsměvné, v reálu s vlastními už tolik ne.
    Mráčková brož na závěr sedne.


    OdpovědětVymazat
  6. jéé, my tam byli letos taky :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je balzám, miluju hory, ty vysoké obzvlášť.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Marťo, d
    le fotek je vidět, že jste si to užili i s ohledem na počasí. Příště bude ještě lépe a na vrcholky hor i uvidíš. Taky miluju hory, kolo a pobyt venku oběcně jako ty. Ty máš navíc to štěstí, že to máš s kým sdílet, doufám, že i já někoho k sobě jednoho dne najdu.
    Hezký zbytek prázdnin a moc se těším na Tvé další příspěvky, fotky, insipraci a povídání zde na blogu. Markéta.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tohle vypadá naprosto dokonale! Všechno! Moc bych chtěla taky takovou krásu vidět.. A skřítci jsou úžasní! Krásné fotky..

    OdpovědětVymazat
  10. Krása, to je dovolená podle mého gusta... tedy až na ten déšť. I když v poslední době se tak nějak učím přijímat s klidem jakékoli počasí :-) Obdivuji, že takové výlety zvládáte i se skřítky.

    OdpovědětVymazat
  11. Při prohlížení fotografii mi běhá mraz po zádech. Trochu ale přemýšlím, jestli je to tou krásou, nebo zimou, která občas z fotek dychne. Každopádně jsou to obrázky hodně působivé.

    OdpovědětVymazat
  12. Napadá me jen jedno slovo - Boží ... vážně jste kouzelná rodina... Věrka

    OdpovědětVymazat
  13. uf....však víš.....

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to my bychom se do nějakých těch hor také hrozně moc rádi podívali, ale prostě to není tak jednoduché a hlavně ta výbava a tak, něco stojí, že:D Takže se do hor dostáváme opravdu jen zřídkakdy, ale když už jsme tam, moc si to užíváme.

    OdpovědětVymazat