sobota 16. srpna 2014

...capkáme III.


Nové české botky pro Skřítky Fare, z Valaškých Klobouk.
Malé Skřítkové roste noha k neuvěření.
Vybrala jsem jí  bílé s hvězdičkou. Měkkoučké, kožené, ohebné, s vyndavací stélkou.
Opět odpovídají všemu, co Skřítčí nožička potřebuje.
Za mě obrovská spokojenost. Stejně tak s modrými pro Skřítka.
 K určení správné velikosti používáme měřidlo Plus 12.

Eshop Fare najdete tady.
Znáte/máte?

11 komentářů:

  1. Známe, máme já a muž. :-) Syn má hodně úzká chodidla a sedí mu jiná značka bot. A maličkou botky teprve čekají. Díky ale za inspiraci a testování, boty jsou to moc pěkné. Mně při druhém těhotenství spadla klenba a "rozplácla" se noha, takže si moc chválím široký střih Fare bot. A plus je česká výroba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko jaké dospělácké Fare máš pro sebe??

      Vymazat
  2. Tyhle vypadají fakt dobře - já jsem tuhle ošahávala různé boty od Fare v Bráně k dětem a teda... Podrážka jak prkno, hrůza... Ale poklad člověk může najít kdekoli, já jsem si teď vítězoslavně přinesla jedny boží na zimu pro Lolu ze Zary - tam bych to taky normálně nečekala :) Je to takový vzrušující lov na zdravé boty :)
    Takže díky za tip, dáme tedy botám od Fare druhou šanci! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale z eshopu bych od nich neobjednávala... Nemyslím, že všechny jejich boty odpovídají bosému obouvání, spíš naopak mají pár výjimek...

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Přesně tento modýlek (jen je celý domodra), jsem v Bráně koupila před létem Jorice. Jinak souhlas - tyhle jsou od Fare a jsou prima měkké, ale ostatní Fářata, která jsem držela v ruce, už vůbec tak poddajná nebyla... Je to tedy skutečně hledačka objevit nějaké prima zdravé bosoboty. Já tento týden objevila jedny u Deichmanna. Jsou to jejich bačkůrky, super měkká podrážka, naprosto mě šokovala po všech těch tvrďárnách, co jsem měla v ruce. Paní prodavačka několikrát důrazně podotkla, že jsou to bačkorky, tedy boty pouze k vnitřnímu užití a že na ven jsou naprosto!!! nevhodné. Když viděla Jori jak v nich odchází z obchodu, tak jen nechápavě kroutila hlavou...
      My si jinak, co se zdravého obouvání týká, nemůžeme vynachválit Stonzky, Jori v nich strávila prakticky všechny mokré a chladné dny (ty suché a teplé tráví převážně bosky, nebo v capáčcích).

      Vymazat
    4. Ty modročervený závidím:)!! Taky jsem je chtěla a už nebyly. Jsou o dost hezčí:).
      A paní prodavačka ať si kroutí čím chce:)). Nade mnou si taky plno lidí kroutilo hlavou, že jsem malé nekoupila hned "pořádný pevný boty!" hned jak se začala stavět okolo nábytku a klidně jsem ji nechala bosou :).
      A jinak díky za info ohledně "tvrdosti" dalších typů bot od Fare. Jsem se tak hezky navnadila, že budou všechny takhle pěkný :(...
      Ale musím přidat ještě jednu chválu. Skřítek má od nich i pohory s membránou, zažily týden dešťů v Alpách a paráda!!

      Vymazat
    5. Já mám teď pro Lolu objednané jedny od Little Blue Lamb - zatím jen ty mokasínky pro začínající chodce, ale kamarádka si spolu se mnou objednala i jedny pro pokročilé chodce - tak jsem na ně zvědavá, určitě o nich pak taky ještě napíšu. Na zimu mám taky připravené jedny Stonzky (ulovila jsem černé s bílýma puntíkama, juch!) i s Sherpa vložkou - do terénu a do sněhu, prostě místo sněhulí. Budu pak určitě kupovat ještě jedny zimní do města - jestli se mi ty LBL osvědčí, vezmu je asi taky od nich. Na jejich facebookové stránce jsem četla, že do konce srpna bude na eshopu nová kolekce bot na podzim/zimu.

      Vymazat
  3. Marti, Fare známe dobře nemáme to daleko, takže převážná většina vycházkového obutí našich dětí byly a jsou koupeny v jejich prodejně ve Valašských Kloboukách. Jejich nabídku v jiných obchodech a eshopu tudíž nesleduji. My máme svoje oblíbené vzory a těch se držíme. Na zimu dětem kupuji boty s membránou a jsme maximálně spokojení (s jedním párem bot odchodí celou vesnickou zimu). Ač vystudovaná v oboru nejsme v tomto ohledu nároční, naopak spíš skromní, poměr kvalita cena odpovídá a navrch jsou to jedny z mála našich českých botiček. Chlapec pomalu dorůstá velikostně do obutí další nedaleko vyráběné české značky Prabos momentálně nosí tyto: http://www.prabos.cz/cz/11-produkt/1-prabos-safety/18-energy-line/385-s70910-eryx-green.html?list=1&eshop=
    Osobně pokud to jde tak dávám přednost botám vyráběným u nás, tady v okolí je spousta odborníků (i v rodině), kteří ještě umí a o botách něco ví. Když vidím v čem chodí většina dětí, tak je mi z toho úzko, hlavně z toho moru gumových díravých pantoflí všech křiklavých barev...
    Hezký den přeje M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máte fajn výhodu:). Jinak Skřítek má taky pohory od Fare a jsem moc spokojená!
      A máš pravdu...berevné gumáky jsou u nás jako mor.

      Vymazat
  4. Já kupují Fare již dva roky pro obě děti a jsme spokojeni ;-) Alena

    OdpovědětVymazat