středa 12. března 2014

...taška


Rodinná:). Na přání.
Pro Marcelku (teda hlavně pro ni).
 A taky trochu pro Barunku, Nelinku a Vaška.
Třeba na větší nákupy.

Ve skutečnosti je o dost černější. I na fotce. Ale tady v bloggeru mi to nejde nahrát a je vždycky do šeda.
 Nemáte s tím zkušenost? Že pokud je fotka hodně do černa, nejde "černě" nahrát? 
Že by blogger uměl sněžit a podobný věci...A nahrát černou fotku by neuměl. To mi je záhadou.

6 komentářů:

  1. Marti, je krásná! A nedávno jsem řešila podobný problém a nepřišla jsem na to:-/

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé:-) To bude majitelka chodit na nákup i několikrát denně, jen aby se s ní mohla ukázat, ne? :-)

    .. a já osobně teda myslím, že blog nemá problém jen s černou, ale se všema barvama:D Všechny moje "blogové" jsou jinačí, než ty "domácí", no a třeba vodoznak normálně není skoro vidět a na blogových fotkách mi málem vypálí oči ...

    Asi to vyřešíme leda tak, že si budem blogy prohlížet ve slunečních brýlích:-)

    OdpovědětVymazat
  3. ta je krásná... ten obrázek mluví za vše, spokojená rodina je to nejcennější!

    OdpovědětVymazat
  4. Taška je krásná. A barvy - ano, rozčiluje mě to při každém nově vloženém příspěvku. Prostě blogger si sází barvy po svém.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná taška... S takovou bych chodila o stošest ;-).
    A k těm barvám... třeba to jen blogger nechce vidět tak "černě", ne?

    OdpovědětVymazat
  6. Jé ta je krásná... !
    Jinak blogger si upravuje fotky, jak chce... Někdy nahrávám set černobílých fotek a z nich jsou třeba dvě najednou sépiové a nejde s tím nic udělat... Taky mě to štve.
    Ale tvojí tašku vidím pěkně černou, vůbec mi nepřijde do šeda. Mám ale Apple, má trochu jinou grafiku.

    OdpovědětVymazat