neděle 27. ledna 2013

...cesty



...Stůjte na cestách a vyhlížejte,
ptejte se, která je dobrá,
po ní se vydejte
a vaše duše naleznou klid...
(Jer 6,16)

Přeji Vám, ať ve svém životě nalézáte ty správné cesty.
A pokud z té správné někdy sejdete, ať zase rychle naleznete cestu zpátky...
Hezkou neděli!

*

Nedá mi to a nedá...Výsledek voleb respektuji, zvítězil názor většiny, ale...

čerstvě zvolený prezident, který začne první rozhovor tím,
...že inteligentní novináři mohou zahajít tiskovou konferenci
...že bulvární deník MF Dnes snad neoznačí jeho polibek s Jiřinkou za sexuální aféru
...že manželka sleduje volby doma, protože ji kolegové přítomých novinářů bacili kamerou po hlavě
...že ho čeká večerní rozhovor s Moravcem, který si občas hraje na dalšího prezidentského kandidáta (při kterém se promění z jezevce v aligátora a znovu vyzdvihuje Jiřinku - vybral si ji díky tomu, že několik desítek let rozdává všem úsměvy a sám nabádá Moravce k tomu, aby se více smál...)
...(softwaroví pistolníci budiž mu odpuštěni)...
...to vše během několika minut.

...takový prezdient pro mě není tím, koho bych si přála. Je mi z toho smutno...

A nakonec Klaus telefonicky z Chile oznámí, že pravda a láska konečně zvítězila nad lží a nenávistí...

...

6 komentářů:

  1. Pod tento melancholický až smutný post se klidně podepíšu. Žádné napadání, jen prosté konstatování a postesknutí nad tím, koho jsme si to zvolili.
    Nečekala jsem, že mě bude výsledek voleb tak mrzet...

    OdpovědětVymazat
  2. Ten verš z Bible je nádherný, mám ho moc ráda! A víš, že jsem už před prvním kolem tipovala, že to nakonec vyhraje Zeman? Mám svou teorii. Myslím, že my, co věříme, že nakonec zvítězí opravdová láska a pravda, to ani nejsme schopni vidět (já to mám tendenci stále potlačovat) a to fakt, že většina lidí tohle hulváctví obdivuje. Většina lidí ho bohužel v duši pochválí, jak jim to zase nandal. Stejně jako jsem nechápala toleranci lidu ke Klausovým milenkám. Ale pak jsem si uvědomila, že mu to vlastně přidalo body, takový kabrňák to byl v jejich očích... Asi nemá cenu lamentovat. Věřím v tichou nenásilnou změnu. Jako když hodíš oblázek do rybníka. Svými vlnami je schopný změnit celou hladinu, i když byl malý. Věřím, že když budeme oblázkem, můžeme měnit své okolí pomalými a vytrvalými vlnami láska :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Soňo, krásně jsi to napsala. Já do poslední chvíle věřila, že by přeci jen...ale je to přesně tak, jak říkáš.
      Ten citát pokračuje dál takto: "Ale oni řekli: ‚Nepůjdeme‘"...něco na tom bude...

      Vymazat
  3. krásná fotka i verš i když se smutným podtextem :(

    ps: kabát a pupík v předchozím příspevku úžasný stejně tak jako placka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vnitřně pláču už od včerejška...přesně jsi to vystihla...trošku se bojím, jakou cestou se vydává naše republika...Havel se v hrobě obrací...

    OdpovědětVymazat
  5. Pripojuji se....take jsem necekala, ze me to tak zasahne:( Nejak se z toho nemuzu vzpamatovat. A bojim se. A stydim se. A mohla bych pokracovat, ale nechci to jeste zhorsovat...
    ..........tvoje fotky jsou NADHERNE!

    OdpovědětVymazat