čtvrtek 31. ledna 2013

...červená-žlutá



Miluju poštovní balíčky! Ať už si je sama objednám nebo od někoho dostávám...
Mám ráda ten pocit koukat na zabalenou krabici, pak si pomalinku užívám rozbalování, celý obsah balíčku si několikrát prohlížím a většinou ho znovu naskládám do krabičky a pak znvou prohlížím:)...

Včera mi pošotou přišly balíčky hned tři (fusakem na mimino Vás zatěžovat nebudu:),
ale v jednom byly čerstvé výtisky časopisu Nevěsta. A pod titulkem Skutečná svatba: Martina a Martin
 je reportáž o naší červeno-žluté svatbě.
Více taky tady na blogu, na wedme a originalních svatbách.


A v dalším balíčku přiletěl(a) anděl(ka) - a jako by to tušil(a) - v barvách naší svatby!!
Radost byla převeliká a za to děkuji kočičce kakaové.

6 komentářů:

  1. Martinko, nádhera .... podle nádherných fotek soudím, že to byla úžasná svatba ..... moc vám to tam oběma slušelo ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. krásný .. ! gratuluju k článku .. to vidím a hned bych se zase vdávala ! :))
    a vílu trochu pročísni jehlou, chudák po cestě má teda pěkně rozcuchanou sukni ! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Martinko:-)
    Konečně vím,jak se jmenuješ:-)Gratuluji ke všem darům i k mediálnímu úspěchu..Fotky z vaší svtaby jsem procházela mnohokrát..
    Jsi moc krásná...Fotky z bříškem úžasné,o puntíkatých kolíčcích se ani nehodlám zmiňovat,protože ty prostě CHCI:-)
    Měj se moc hezky milá,opatruj skřítka ,hýčkej muže svého a hlavně se dobře starej o Duši svou..
    Bi

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásný blog. Zkoukla jsem teďka článek s fotkama ze svatby. Parádní. Tomu říkám, vypiplaná svatba. sluší vám to a je vidět, že svatba je přesně podle vašeho gusta a užili jste si ji dosyta! Opatrujte se! K. Ž.

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko,
    díky Vaší svatbě jsem začala číst Váš blog, protože mě naprosto uchvátily ty dokonalé fotky :-)
    Je super, že jste se dostali až do časopisu !
    A plstěnou vílu jsem objevila před pár dny, video s návodem shlédla včera.
    Líbí se mi až tak, že vážně uvažuji o koupi materiálu a pokusím se o ní :-)
    Opatrujte sebe, muže i skřítky!

    OdpovědětVymazat
  6. Martino, narazila jsem na Váš blog úplnou náhodou, piřád jste mi někoho připomínala a na svatebních fotografiích jsem zjistila, že vás virtuálně :-) znám a to z blogu od Bartoloměje, chodila jsem s Hankou K. na gymnázium a občas mrknu na to, jak se daří Bartíkovi :-)) Martina

    OdpovědětVymazat