pátek 8. dubna 2011

Mega blešák

2. dubna

Každou sobotu se blízko mostu od Eiffela koná obrovský blešák. Upozornil nás na to Káti pan domácí. Samozřejmě jsme to chtěly omrknout! Ale zároveň jsme dostaly upozornění, že blešák začíná už v noci, kdy se na něm prodávají kradený věci. Zase tak akční jsme být nechtěly a počkaly jsme si na denní světlo...

Ale byl to zážitek! Lidí jako mravenců, prodávalo se všechno a všude...od dámských kalhotek pěkně ostře vykrojených (podle toho, jak vypadaly možná i použitých), přes knoflíky, brože, zlato, oblečení, elektroniku, psací stroje až po stará kola a sošky světců...Snažila jsem se udělat pár fotek a foťák jsem si u těla držela pěkně pevně...bála jsem se, že ho každou chvíli uvidím mezi vystaveným zbožím na prodej :)...V jednu chvíli, když jsem se snažila nafotit sošku Panny Marie ke mně přiskočila nějaká ženská a začala na mě řvát co fotím...S Káťou jsme jí namluvily, že fotíme most, tak dala pokoj...

Prošly jsme pak úzkou kamennou uličkou dolů k řece směrem k Ribeiře. I na ní byl blešák, i když byla pěkně strmá. Zboží tady už bylo dost humusácký :).
Naše úlovky: já krásný žlutý balerýnky (prmiň Káťo) za 2 Eura a Evička fungl nový originál bílý Conversky i s cedulkou za 20 E.



1 komentář:

  1. Nádherné!!! Nádherné!!!
    Úplně slunce v duši - rázem, jak se na ně koukám ... :o)
    A pěkná fotka mostu ... (to je vtip) ...

    OdpovědětVymazat